Pirelli Cinturato Gravel M to opona szutrowa stworzona do jazdy w różnych warunkach terenowych, od twardych po miękkie, na suchej i mokrej nawierzchni. Wzór bieżnika charakteryzuje się średnio wysokimi wypustkami i dużą zdolnością adaptacji do terenu. Specjalna mieszanka SpeedGRIP zapewnia niezbędną odporność i optymalną przyczepność bez pogarszania parametrów toczenia. Cinturato Gravel M to opona o wysokich osiągach i wysokim poziomie ochrony przed przebiciem. Opona jest kompatybilna z obręczami bezhakowymi zgodnie z limitem ETRTO wynoszącym 5 barów/73 psi dla maksymalnego ciśnienia powietrza.
Najważniejsze cechy opony Pirelle Cinturato Gravel M
- SpeedGRIP Mieszanka gumy
- TechWALL Osnowa
- Tubeless Ready
SpeedGRIP Compound
Mieszanka SpeedGRIP to guma szutrowa opracowana na podstawie doświadczeń Pirelli w Rajdowych Mistrzostwach Świata, gdzie prędkość i przyczepność na drodze i poza nią mają kluczowe znaczenie. Mieszanka ta jest oparta na matrycy polimerowej mieszanki SmartGRIP przeznaczonej dla MTB, a jednocześnie zmniejsza opory toczenia. Z tego powodu właściwości mieszanki gumowej zostały zoptymalizowane pod kątem lepszej efektywności energetycznej przy niewielkim kompromisie w zakresie przyczepności. Rezultatem jest przewidywalna mieszanka o solidnych osiągach na szosie i poza nią.
TechWALL Gravel
Technologie wzmocnionego karkasu szosowego zostały połączone z karkasem MTB, aby opracować karkas szutrowy, którego wydajność została poprawiona dzięki zastosowaniu specjalnych wzmocnień tkaninowych i grubszych warstw gumy w niektórych obszarach opony. Na drodze większość przebić jest spowodowana penetracją ostrych przedmiotów, podczas gdy w terenie większość przebić jest spowodowana przecięciem ściany bocznej, dlatego osnowa TechWALL Gravel jest wyposażona w odporną na przecięcia tkaninę na całym obwodzie opony, która nadal zapewnia płynną jazdę.
Uwaga: Opony bezdętkowe wymagają kompatybilnych obręczy/kół, zaworów bezdętkowych, taśmy do obręczy bezdętkowych i płynu uszczelniającego do montażu bezdętkowego. W przypadku opon bezdętkowych UST nie jest wymagany płyn uszczelniający, lecz jest on zalecany w celu zwiększenia ochrony przed przebiciem. Do montażu jest uprawniony wyłącznie wykwalifikowany personel.