Wysyłamy od poniedziałku do soboty, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamówienie jest wysyłane, gdy wszystkie zamówione produkty są gotowe do wysyłki. Chcesz otrzymać dostępne produkty szybciej? Skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Jeśli wybierzesz przedpłatę jako metodę płatności, czas dostawy Twojego zamówienia może się wydłużyć. Wysyłka nastąpi dopiero po zaksięgowaniu płatności.
Podany czas dostawy uwzględnia wszystkie etapy realizacji zamówienia: obejmuje zarówno proces wysyłki, jak i transport do wybranego przez Ciebie adresu dostawy. Jeśli produkt nie jest dostępny w magazynie, już na etapie zamówienia uwzględniamy czas potrzebny na jego sprowadzenie. Podana przewidywana dostawa dotyczy zawsze wybranego przez Ciebie kraju dostawy. Jeśli chcesz otrzymać przesyłkę za granicę, wybierz odpowiedni kraj, aby uzyskać dokładne informacje o przewidywanym terminie dostawy.
Zamów w dni robocze do godziny 15:00, a gwarantujemy wysyłkę jeszcze tego samego dnia!
Nasze zautomatyzowane centrum logistyczne to umożliwia. A najlepsze jest to, że nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów! Warunek: Wszystkie produkty w Twoim zamówieniu muszą być oznaczone odpowiednim symbolem, a zamówienie musi do nas dotrzeć od poniedziałku do piątku do godziny 15:00 (CET). W takim przypadku paczka zazwyczaj dotrze do Ciebie już następnego dnia roboczego.
Nawet jeśli złożysz zamówienie po godzinie 15:00 (CET) w dni robocze, w sobotę, niedzielę lub święto, możesz być pewien, że wyślemy je tak szybko, jak to możliwe. Zamówienia objęte gwarancją wysyłki mają u nas najwyższy priorytet i są przetwarzane w pierwszej kolejności. Prosimy jednak zawsze zwracać uwagę na podany czas wysyłki.
Ważne: Gwarancja wysyłki dotyczy wyłącznie dostaw na terenie Niemiec.
Dla wielu krajów poza Niemcami możesz skorzystać z opcji wysyłki „DHL Express” za dodatkową opłatą. Od poniedziałku do piątku do godziny 15:00 (CET) możesz wybrać ekspresową wysyłkę podczas składania zamówienia. Warunkiem jest, aby wszystkie produkty w koszyku kwalifikowały się do wysyłki ekspresowej oraz aby dostawa DHL Express była możliwa na Twój adres. Już na stronie produktu możesz sprawdzić, ile godzin i minut pozostało do zakończenia procesu zamówienia, aby skorzystać z tej opcji.
Twoje zamówienie zazwyczaj dociera do Ciebie w obrębie UE już w następny dzień roboczy. Jednak czas dostawy może się wydłużyć w zależności od kodu pocztowego adresu. Dokładny czas dostawy dla Twojej lokalizacji zostanie wyświetlony po wprowadzeniu kodu pocztowego.
Współpracujemy z firmami kurierskimi DHL, DPD i GLS. Aby Twoje zamówienie dotarło jak najszybciej, wybieramy przewoźnika w zależności od kraju dostawy, rozmiaru i wagi paczki. W Niemczech zazwyczaj preferujemy DHL dla klientów indywidualnych.
W przypadku przesyłek gabarytowych, takich jak rowery, korzystamy z wybranych firm spedycyjnych, aby zapewnić bezproblemową dostawę.
Jeśli chcesz zwrócić produkt, zazwyczaj korzystamy z usług Deutsche Post DHL. W przypadku dużych przesyłek gabarytowych, takich jak rowery, organizujemy odbiór bezpośrednio u Ciebie za pośrednictwem odpowiedniej firmy spedycyjnej.
Jeśli chcesz, możesz odebrać swoje zamówienie w Niemczech bezpośrednio z paczkomatu DHL. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wybierzesz opcję „Dostawa do paczkomatu” i podasz swój numer pocztowy oraz numer paczkomatu. Swój numer paczkomatu możesz łatwo zarejestrować online.
Prosimy o sprawdzenie przesyłki pod kątem uszkodzeń transportowych już przy odbiorze. W razie potrzeby odmów przyjęcia paczki. Jeśli przesyłka została już odebrana, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta. Wspólnie znajdziemy najszybsze rozwiązanie i zapewnimy Ci odpowiedni zamiennik.
Aby zapewnić Ci najszybszą obsługę, Twoje zamówienie jest automatycznie przetwarzane i przekazywane do wysyłki zaraz po jego złożeniu. Z tego powodu zmiany ani łączenie zamówień nie są możliwe.