Bez względu na to, jak definiujesz siebie jako rowerzystę, dzięki SRAM Force 22 osiągniesz nowy osobisty rekord, ponieważ nie ma kompromisów pod względem jakości, funkcjonalności i zakresu. SRAM całkowicie przeprojektował Force i wyposażył go we wszystkie ważne innowacje SRAM RED - bez kompromisów w zakresie fajnego wyglądu, ergonomii, wydajności i niskiej wagi. Oprócz tego ogólnego remontu, SRAM Force 22/CX1 oferuje również dwadzieścia dwa (jedenaście dla CX1) użyteczne biegi, wysoką prędkość zmiany biegów i precyzję, którą można osiągnąć tylko dzięki SRAM RED, a także nowe eleganckie wykończenie. Dyskretna grupa osprzętu SRAM Force jest odpowiednia dla racjonalnych ludzi z irracjonalną pasją do osiągów. Jest to najbardziej ekscytująca nowość SRAM w 2013 roku i została zaprojektowana tak, aby spełnić wszelkie możliwe pragnienia każdego rowerzysty na każdym poziomie - tylko czeka, aby pobić Twoje najlepsze wyniki.
Układy hamulcowe rowerów szosowych i przełajowych pozostały w dość średniowiecznym stanie. Jasne, są bardziej wyszukane i lżejsze, ale są prymitywne. Podczas gdy rozwój ram i układów napędowych był napędzany przez technologię lotniczą, technologia hamulców rowerów szosowych utknęła w epoce podków i powozów konnych.
SRAM, od dawna lider w technologii hamulców hydraulicznych z marką Avid, zrewolucjonizował układy hamulcowe dla rowerów szosowych, wprowadzając technologię hydrauliczną do wszechstronnych zastosowań: hamulec tarczowy lub obręczowy - SRAM zatrzyma to, co napędzasz - szybciej i z lepszą modulacją.
Przerzutki hydrauliczne SRAM Force 22 ErgoDynamics™ narodziły się z DNA "najlepszego w swojej klasie": SRAM RED, który reprezentuje najbardziej zaawansowane myślenie SRAM, jeśli chodzi o doskonalenie interfejsu między rowerzystą a rowerem.
Ciepło jest wrogiem każdego układu hamulcowego. Lepsze zarządzanie ciepłem sprawia, że jazda jest bezpieczniejsza. SRAM odkrył, że DOT 5.1 osiąga temperaturę wrzenia trzy razy dłużej niż DOT 4. Zapewnia to płynne i nieprzerwane hamowanie w jeszcze bardziej ekstremalnych warunkach.
Co to jest DoubleTap? DoubleTap® to kluczowa technologia SRAM, która zastępuje tradycyjną technologię. Połączenie hamulca i dźwigni zmiany biegów nie sprawdziło się. SRAM RED, SRAM Force, SRAM Rival i SRAM Apex mają dźwignię hamulca, która hamuje i dźwignię zmiany biegów, która zmienia.
Zalety DoubleTap®: DoubleTap® sprawia, że zmiana przełożeń jest szybsza i łatwiejsza. Jest tylko jeden kierunek ruchu. Wystarczy krótkie stuknięcie, aby zmienić bieg na wyższy. Aby zmienić bieg na niższy, wystarczy nacisnąć dźwignię dalej.
Jak działa DoubleTap: Genialną cechą technologii DoubleTap® jest stały kierunek ruchu dźwigni zmiany biegów. Po krótkim, szybkim naciśnięciu zapadka transportowa przesuwa koło zapadkowe w górę przez zakres zmiany biegów. W przypadku niższego biegu dźwignia jest przesuwana na większą odległość. Pociski przytrzymujące i transportowe przeskakują nad sobą szybko i czysto.
Swobodny wybór pozycji chwytu: Prawie liniowy kierunek ruchu dźwigni DoubleTap® oferuje jeszcze jedną zaletę. Dźwignia zmiany biegów może być obsługiwana z niemal każdej pozycji chwytu. Unikalną cechą jest fakt, że dźwignię zmiany biegów można pociągnąć w kierunku kierownicy jak spust pistoletu! Dźwignię zmiany biegów można podnieść podczas sprintu bez zwalniania uchwytu na kierownicy.
Zaleta: wydajna, ergonomiczna konstrukcja zmniejsza wagę i zapewnia większy komfort. Biegi można zmieniać także podczas sprintu, co nie tylko daje zdecydowaną przewagę podczas zawodów. Nasz mechanizm pojedynczej dźwigni umożliwia również szybszą i bardziej precyzyjną zmianę przełożeń bez konieczności zmiany chwytu kierownicy. DoubleTap® to nowy sposób zmiany przełożeń i myślenia: wykonaj skok.
Dopasowanie i ergonomia dźwigni hamulca to kwestia bardzo osobista. Rowerzyści mają indywidualne preferencje dotyczące pozycji, a także unikalne rozmiary dłoni i długości palców. Dzięki regulacji zasięgu dźwignia jest dziecinnie prosta w regulacji - dla maksymalnej kontroli jednym palcem.
Klatka przedniej przerzutki obraca się, utrzymując w ten sposób stałą relację kątową z łańcuchem. Technologia Yaw umożliwia zmianę przełożeń bez przycinania. Dzięki temu zmiana przełożeń jest bardziej bezpośrednia i precyzyjna, a w połączeniu z nowymi korbami Red i tarczami Red, Yaw tworzy idealną całość z łańcuchem. Technologia Yaw umożliwia zmianę przełożeń bez przycinania. Zmiany przełożeń są zatem bardziej bezpośrednie i precyzyjne, a w połączeniu z nową korbą RED i tarczami RED, Yaw zapewnia niezrównaną wydajność podczas zmiany przełożeń do przodu.
ZeroLoss oznacza "zero strat". Po naciśnięciu dźwigni zmiany biegów w celu zmiany biegu na wyższy lub niższy, linka jest natychmiast uruchamiana, zapewniając zerową utratę ruchu. Nie ma już bezczynności w oczekiwaniu na włączenie biegu. Bieg jest zmieniany natychmiast i precyzyjnie.
Zacisk hamulcowy: Płaskie mocowanie
Płyn hamulcowy: DOT 5.1
Przewód hamulcowy: 1800 mm
Dźwignia hamulca: prawa
Klocki hamulcowe: Metal
Tarcza hamulcowa: Tarcza hamulcowa nie wchodzi w zakres dostawy!
Zakres dostawy: przerzutka hydrauliczna DoubleTap, linka zmiany biegów, przewód hamulcowy, zacisk hamulca
bez tarcz hamulcowych, bez adaptera
ID produktu producenta: 00.7018.148.005
Materiał: Dźwignia hamulca: włókno węglowe
Dźwignia zmiany biegów / zacisk hamulca: aluminium
Śruby: stal nierdzewna
| Nazwa produktu: | SRAM Force 22 / 1 / CX1 DoubleTap Shift-Brake Control + Hydraulic Disc Brake - Flat Mount - right | 11-speed - grey/black |
| Producent: | SRAM |
| Kod pozycji: | SRA270153 |
| aktywność: | Jazda na rowerze |
| Przeznaczenie Roweru: | Rower szosowy, Cyklo-cross |
| System Zmiany Biegów (Producent): | SRAM |
| układ zmiany biegów: | 11 |
| Zmiana biegów: | Łańcuchy - mechaniczne |
| mocowanie hamulca tarczowego: | Mocowanie Flatmount |
| Uruchamianie Hamulca: | Hydrauliczne |
| wersja dźwigni hamulca: | Kierownica typu baranek (Drop Bar) |
| Długość przewodu hamulcowego tylnego koła: | 1800mm |
| płyn hamulcowy: | DOT 5.1 |
| Hamulec tarczowy - wersja: | # Tylne koło, Zestaw zacisk i dźwignia |
| Dźwignia zmiany biegów - Wersja: | Dźwignia zmiany biegów/hamulca, # Prawa strona |
| Rok modelu: | 2024 |
| Kolor: | Czarny |
| waga: | 384g |
| Źródło obciążenia: | BIKE24 |
| GTIN: | 710845781476 |
| Strona producenta: | www.sram.com |