Wejście do świata Magura MT. Magura MT Sport ma wszystkie zaawansowane technologicznie cechy niemieckiej inżynierii, takie jak lekkie komponenty Carbotecture® i sprawdzona linka Magura Disctube do bezpiecznego zatrzymywania się podczas wycieczek lub w mieście.
Gotowy na rowery elektryczne.
JEDNOCZĘŚCIOWY ZACISK HAMULCA I CARBOTECTURE®
Dzięki zastosowaniu naszego materiału Carbotecture i jednoczęściowego aluminiowego zacisku hamulca, MT Sport oferuje bezkonkurencyjny stosunek masy do ceny w swoim segmencie.
WYGODNA ERGONOMIA
Ulepszona ergonomia dźwigni sprawia, że MT Sport jest wygodnym hamulcem wszechstronnym. Regulując szerokość dźwigni, siłę hamowania można precyzyjnie modulować za pomocą zaledwie dwóch palców.
Cechy Magura MT Sport
- Obudowa dźwigni hamulca Carbotecture
- ergonomiczna 2-palcowa dźwignia hamulca Carbotecture
- jednoczęściowy kuty 2-tłoczkowy aluminiowy zacisk hamulcowy
- regulowana szerokość dźwigni
- wszystkie śruby z łbem Torx T25
- Tłoczki hamulcowe MagnetiXchange do łatwej wymiany klocków
- Atrakcyjny stosunek ceny do wydajności
- Waga: tylko 245 gramów
- kompatybilny ze wszystkimi tarczami Magura Storm i Storm SL
Technologie hamulców tarczowych Magura MT Sport
Carbotecture®:
Mieszanka zaawansowanych technologicznie polimerów i włókien węglowych lub szklanych jest przekształcana w plastikowy granulat w kilku złożonych procesach. Podczas procesu produkcji od granulatu do gotowego elementu, włókna węglowe są optymalnie dopasowane do wymagań obciążenia. Dzięki procesowi Carboflow granulat może być formowany wtryskowo w dowolny kształt. W porównaniu do klasycznego lekkiego materiału, jakim jest aluminium, Carbotecture® oferuje znaczące korzyści: Przy takiej samej wytrzymałości na rozciąganie i zrywanie jak aluminium, Carbotecture® jest o 50% lżejszy, a zatem waży tylko o połowę mniej.
magnetiXchange:
Klocki hamulcowe magnetiXchange można szybko i łatwo wymienić. Magnetyczne tłoczki gwarantują idealne dopasowanie klocka hamulcowego do zacisku hamulca i bardzo łatwą wymianę klocka.
Shift Mix (opcjonalnie):
Za pomocą opcjonalnych zacisków dźwigni Magura Shift Mix, spusty Shimano (Shiftmix 1 + 2 / I-Spec I + II) i SRAM (Shiftmix 3 / X9, X0, XX) można zamontować bezpośrednio na dźwigni hamulca, zapewniając porządek w kokpicie.
Remote Mix (opcjonalnie):
Dla ergonomicznie zoptymalizowanego kokpitu, zacisk dźwigni Magura Remote Mix oferuje opcję montażu zdalnego sterowania RCL² widelców amortyzowanych Magura bezpośrednio na dźwigni hamulca. Instalacja jest możliwa po obu stronach.
Technologia EBT | Easy Bleed: dla prostego i szybkiego
odpowietrzania.
szybkiego odpowietrzania.
Uwagi: Hamulec jest dostarczany w stanie napełnionym i odpowietrzonym. Przewód można łatwo skrócić do wymaganej długości. Adaptery Postmount lub IS2000 oraz tarcza hamulcowa nie wchodzą w zakres dostawy; części te są dostępne opcjonalnie. Należy zwrócić uwagę na maksymalną dopuszczalną średnicę tarczy hamulcowej ramy/widelca.Przewód hamulcowy: 2200 mm | możliwość skrócenia
Dźwignia hamulca: 2-palcowa dźwignia hamulca
może być używana po obu stronach
Regulacja szerokości uchwytu za pomocą narzędzia Torx T25
Tarcza hamulcowa: zalecana: Storm HC, Storm CL (nie wchodzi w zakres dostawy)
Zakres dostawy: 1 hamulec z dźwignią, napełniony i odpowietrzony, gotowy do montażu
Bez tarczy hamulcowej i adaptera
Materiał: Obudowa dźwigni hamulca, dźwignia: Carbotecture® (materiał z włókna węglowego)
Zacisk hamulca: Aluminium
Dodatkowe informacje dotyczące wagi: Specyfikacja producenta