Opracowując serię Ultegra R8100, Shimano przyjęło holistyczne i w 100% zorientowane na osiągi podejście, ponieważ duża prędkość oznacza dużą odpowiedzialność. Szybsza niż kiedykolwiek wcześniej, 12-biegowa grupa osprzętu do rowerów szosowych zawsze wyróżnia się niezrównaną kontrolą i komfortem - niezależnie od tego, czy chodzi o wyścig amatorski, polowanie na najlepszy czas osobisty czy przyjazną przejażdżkę.
Podobnie jak w przypadku Dura Ace R9200, Hyperglide+ jest stosowany nie tylko w komponentach Ultegra, ale także w komponentach Di2 opartych na technologii bezprzewodowej, aby jeszcze bardziej uprościć obsługę i zapewnić płynną zmianę przełożeń.
W porównaniu z wersją przeznaczoną do hamulców tarczowych, dźwignie ST-R8150 Dual Control opierają się całkowicie na bezpiecznym połączeniu kablowym i niskiej wadze układu hamulcowego obręczy.
Pod względem ergonomii i wydajności zmiany przełożeń dźwignie STI w niczym nie ustępują swoim odpowiednikom z hamulcami tarczowymi. Wyraźnie zdefiniowane kliknięcie dźwigni zmiany biegów zapewnia nie tylko intuicyjną, ale także szybką zmianę przełożeń. Zoptymalizowany kształt i struktura powierzchni rogów i dźwigni hamulca gwarantują doskonałą przyczepność i doskonałe przenoszenie siły hamowania. Oczywiście dźwignie hamulca można również regulować w celu indywidualnego dostosowania.
Kompatybilność z ulepszoną aplikacją E-Tube Project zapewnia liczne opcje dostosowywania i konfiguracji oraz, podobnie jak poprzednie wersje, umożliwia regulację trybów zmiany przełożeń (Synchro-/Semi-Synchro-Shift, Multi-Shift), prędkości zmiany przełożeń i przypisania przycisków podczas jazdy. Dźwignie Shimano ST-R9250 Dual Control mają 2 złącza kablowe do podłączenia do akumulatora BT-DN300 i do korzystania z dodatkowych przerzutek na górnej lub dolnej kierownicy (każda sprzedawana osobno).
Połączenia: 2x EW-SD300
Technologia Synchro-Shift firmy Shimano znacznie upraszcza zmianę przełożeń i znacznie zmniejsza ilość procesów decyzyjnych, które mają miejsce podczas jazdy. Zwłaszcza w decydujących sytuacjach wyścigowych lub podczas jazdy na granicy możliwości, kolarze często muszą wykonać dużą liczbę procesów decyzyjnych oprócz wysiłku fizycznego, które często są zakłócane i prowadzą do błędnych decyzji.
Przerzutka tylna reaguje na operacje zmiany przełożeń wykonywane przez rowerzystę na przerzutce przedniej. W ten sposób tylna przerzutka automatycznie zapewnia niezbędne przesunięcia wyrównawcze dla małych skoków kadencji podczas zmiany w górę lub w dół na przedniej przerzutce.
Materiał:
Kompatybilność:
Waga: około 295 gramów (para, specyfikacja producenta)
Zakres dostawy:
| Nazwa produktu: | Shimano Ultegra Di2 ST-R8150 STI for Rim Brake - right / 2x12-speed |
| Producent: | Shimano Parts |
| Kod pozycji: | SHI549916 |
| aktywność: | Jazda na rowerze |
| Przeznaczenie Roweru: | Rower szosowy |
| System Zmiany Biegów (Producent): | Shimano |
| układ zmiany biegów: | 12 |
| Zmiana biegów: | Łańcuchy - elektroniczne |
| Uruchamianie Hamulca: | Mechaniczne |
| wersja dźwigni hamulca: | Kierownica typu baranek (Drop Bar) |
| Hamulec szczękowy - wersja: | Dźwignia hamulcowa |
| Dźwignia zmiany biegów - Wersja: | Dźwignia zmiany biegów/hamulca, # Prawa strona |
| Rok modelu: | 2025 |
| Kolekcja: | Produkty całoroczne |
| Kolor: | Czarny |
| waga: | 295g |
| kod produktu producenta: | ISTR8150R |
| Źródło obciążenia: | Producent |
| Wersja z obciążeniem: | pair |
| Seria produktów: | Shimano - Ultegra |
| GTIN: | 4550170889845 |
| Strona producenta: | http://www.shimano-europe.com/ |