Ergonomiczna taśma na kierownicę Allroad
Allroad-Kierowcy chcą więcej. Idealna taśma na kierownicę powinna zmniejszać dyskomfort na różnych powierzchniach, zapewniać pewny chwyt i być przyjemna w dotyku. Dzięki grubości 2,5 mm i średnio szorstkiej, przeciwbieżnej fakturze powierzchni, Ergon BT Allroad oferuje pożądane rozwiązanie typu "wszystko w jednym". Tłumienie drgań i wyczucie chwytu są wyjątkowe, nacisk na dłonie jest mniejszy, a przyjemność z jazdy i osiągi są zauważalnie zwiększone. Taśma na kierownicę może być owinięta cieńszą lub grubszą warstwą, zgodnie z indywidualnymi wymaganiami, z większą lub mniejszą przyczepnością.
Cechy taśmy na kierownicę Ergon BT Allroad
- Grubość 2,5 mm dostosowana do użytku Allroad
- Optymalna sprężystość, najlepszy rozkład nacisku i niska waga dzięki piance EVA
- Zmniejsza dyskomfort dłoni we wszystkich dyscyplinach kolarstwa szosowego
- Wspomaga zwiększone tłumienie drgań lub bardziej bezpośrednie sprzężenie zwrotne z podłożem
- Antypoślizgowa tekstura powierzchni
- Zintegrowane wspomaganie owijania dla cienkiego lub grubszego owijania
- Możliwość owinięcia w dwóch kierunkach - dla lepszej przyczepności lub większej swobody ruchów
- Długość: 2100 mm
Szczegóły dotyczące taśmy na kierownicę Ergon BT Allroad
3 warstwy dla idealnego chwytu - antypoślizgowe, lekkie, mniejszy nacisk
Taśma na kierownicę Ergon składa się z trzech precyzyjnie dopasowanych warstw materiału. Wodoodporna powierzchnia antypoślizgowa (Anti-Slip Comfort Top), lekka pianka (AirCell Foam) i pasek samoprzylepny (Adhesive Tape) na spodzie zapewniają wyjątkowy, pewny chwyt, najlepszą sprężystość i optymalny rozkład nacisku przy niskiej wadze.
Indywidualna, precyzyjna regulacja - zintegrowany system ułatwiający owijanie
Dzięki zintegrowanemu systemowi wspomagania owijania, taśmę na kierownicę roweru Allroad można łatwo dostosować do osobistych preferencji - sam decydujesz, czy wolisz ją nieco cieńszą, czy nieco grubszą
2 kierunki - większa przyczepność czy większa swoboda ruchu?
Obie strony taśmy mogą tworzyć powierzchnię. Kierunek nawijania pozwala nadać priorytet większej przyczepności lub większej swobodzie ruchu.