XMC 320 – Break Free. Not Down.
W sektorze All Mountain wszechstronność jest najważniejsza. Dzięki innowacyjnemu procesowi formowania tłocznego karbonu, obręcze XMC 320 są nie tylko lekkie, ale także niezwykle wytrzymałe. Zgłoszona do opatentowania kontrola jakości warstwa po warstwie minimalizuje niedoskonałości, dzięki czemu możesz wyznaczać nowe standardy. Uczyń swój zestaw kołowy wydajnym, niezawodnym partnerem na starannie zaplanowanych trasach i spontanicznych misjach Trail. Uwolnij się od ograniczeń ostatniej konfiguracji i wyrusz na kolejną przygodę.
Break The Mold. Aby obecne obręcze z włókna węglowego przyciągały wzrok, firma DT Swiss musiała dokonać przełomu. Unikalny w branży proces produkcji PURE Carbon zapewnia trwałe, a jednocześnie lekkie obręcze dzięki maksymalnej kompresji warstw karbonu. Nie jest wymagany żaden końcowy etap obróbki w celu wykończenia powierzchni, ponieważ obręcze wychodzą prosto z formy i są gotowe do natychmiastowego użycia. Model XMC 320 udowodnił już swoje zalety w kołach XMC 1200 od DT Swiss.
Szczegóły techniczne obręczy DT Swiss XMC 320
- materiał: karbon
- konstrukcja: Hookless / TSS
- typ opony: Tubeless
- rozmiar koła: 29 cala (700C)
- szerokość zewnętrzna: 36,8 mm / szerokość wewnętrzna: 30 mm
- wysokość profilu: 22 mm
- otwór na wentyl: Presta (6,5 mm)
PURE Carbon Technology | Tradycyjnie standardem w branży jest oddzielne konstruowanie części obręczy z włókna węglowego. Może to prowadzić do nieregularności podczas łączenia elementów. Dzięki procesowi PURE Carbon DT Swiss jest teraz w stanie produkować bardzo wytrzymałe obręcze, które są bardzo odporne na uderzenia. Włókna zewnętrznej warstwy nie są przecinane, dzięki czemu tworzą ciągłe jednostki w obszarach poddawanych dużym obciążeniom. Rezultat: znacznie bardziej jednolita struktura z minimalnymi niedoskonałościami.
Tubeless Straight Side (TSS) | Hookless Tubeless lub Tubeless Straight Side opisuje konstrukcję obręczy. Obręcze kompatybilne z systemem bezdętkowym mogą być używane bez dętki, ale możliwa jest również konfiguracja z dętką. Hookless lub Straight Side opisuje kształt kołnierza obręczy, który w tym przypadku jest prosty i zaprojektowany bez klasycznego haka. Konstrukcja ta oferuje korzyści w postaci większej odporności na uderzenia kołnierzy obręczy z włókna węglowego i umożliwia stosowanie ciśnienia w oponach do 5 barów.
Zakres dostawy:
obręcz wraz z taśmą do obręczy Tubeless, zaworem Tubeless, nyplami (Pro Lock Hex) i zestawem naklejek
Uwaga: obręcze Hookless są specjalnie zaprojektowane do użytku z oponami Tubeless. Możliwa jest również jazda na oponie Tubeless z dętką. Nie zaleca się jednak używania opon typu clincher lub składanych.