TRANSFER – The Overall Leader
Transfer Rises Again. FOX wykorzystał swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie w projektowaniu sztyc, aby całkowicie przeprojektować popularny model Transfer. Rezultat jest jeszcze płynniejszy i trwalszy niż kiedykolwiek wcześniej. Podczas gdy uproszczone uruchamianie i większa możliwość dostrojenia wpływają korzystnie na obsługę, przeprojektowanie wewnętrznych komponentów, hydrauliki i uszczelek nie tylko poprawia łatwość konserwacji, ale także sześciokrotnie wydłuża żywotność.
Jako przedstawiciel Factory ten teleskopowy wspornik siodła naturalnie zawiera tylko najbardziej zaawansowane technologie, aby przekroczyć oczekiwania profesjonalnych kolarzy i ambitnych sportowców rekreacyjnych. A dzięki gładkiej i niezwykle trwałej powłoce Kashima, sztyca jest również imponująca wizualnie.
Szczegóły techniczne sztycy FOX Transfer Vario
- Seria: Factory
- Rura: anodowana (czarna)
- Wał: z powłoką Kashima (złoty)
- Tuleje: EKONOL (PTFE / teflon), wzmocnione metalem
- Ciśnienie powietrza: regulowane za pomocą zaworu Schadera
- Prowadzenie kabli: tylko wewnętrzne
- Długość całkowita / Drop: może być zmniejszona o maksymalnie 25 mm (w odstępach co 5 mm)
- min. Głębokość wsunięcia: 100 mm
- Mocowanie siodełka: głowica zaciskowa z 2 śrubami
- Kompatybilność sztycy: okrągła (⌀ 7 mm)*, wydłużona okrągła (7 x 9 / 7 x 10 mm)
Stand Up To The Punishment. Całkowicie zmieniona hydraulika obecnej sztycy Transfer ma również nowy system uszczelnień, który poprawia trwałość w takim stopniu, że okres między przeglądami wynosi teraz 300 godzin. Ponadto proces konserwacji można łatwo przeprowadzić przy użyciu standardowych narzędzi. Aby ułatwić uruchamianie, FOX przeszedł z IGUS na wzmocnione metalem tuleje EKONOL, które zapewniają wąskie tolerancje i najniższe możliwe tarcie.
Adjustable Air Pressure. Umiejscowienie nowo zaprojektowanej komory powietrznej ułatwia regulację ciśnienia powietrza za pomocą zaworu Schradera umieszczonego pod zaciskiem siodełka. Umożliwia to ustawienie preferowanej prędkości powrotu, a także dostosowanie do czynników środowiskowych, takich jak wysokość lub temperatura. Konstrukcja z połączeniem metalowej nasadki zaworu i O-ringu została zapożyczona z komponentów zawieszenia FOX i zapewnia, że powietrze nie może uciec.
2-Bolt Low Stack Head. Zachowano mocowanie siodełka za pomocą dwóch śrub i niską wysokość całkowitą, ponieważ jest to nie tylko najbardziej atrakcyjne wizualnie rozwiązanie, ale także minimalizuje wagę. Jeśli dodamy do tego szeroką gamę wariantów, która obejmuje nie tylko różne średnice, ale także (regulowany) spadek do 240 mm, obecna seria Transfer po raz kolejny zajmuje wiodącą pozycję w konkurencyjnym segmencie sztyc opuszczanych.
Zakres dostawy:
1 teleskopowa sztyca podsiodłowa (bez pilota do kierownicy)
* Niekompatybilna z okrągłymi wspornikami siodełka 8 mm.