Super Record 13 – In Every Shift. We Do One More.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 1973 roku, legendarna seria Super Record wielokrotnie na nowo definiowała granice wydajności w kolarstwie. Opracowana we współpracy z profesjonalnymi sportowcami, obecna iteracja ma teraz przejąć wiodącą rolę pod względem szybkości zmiany biegów, ergonomii i obsługi.
The New Standard in Performance. Podczas gdy zmiany biegów są jeszcze szybsze niż w przypadku poprzednich 12-biegowych komponentów, szeroki zakres opcji przełożeń zapewnia, że każdy rowerzysta znajdzie optymalną kadencję. Grupa napędowa Super Record 13 to jednak coś więcej niż tylko dodatkowe koło pasowe. Reprezentuje zupełnie nową koncepcję wydajności, która stanowi platformę dla przyszłych osiągnięć Campagnolo.
More Choice. More Control. Po wprowadzeniu na rynek klasycznego 2-biegowego układu napędowego do rowerów szosowych, Campagnolo rozszerza portfolio Super Record 13 o inne obszary zastosowań. Wprowadzenie wyspecjalizowanych opcji tylnej przerzutki nie tylko stanowi podstawę dla dedykowanego 1x13-biegowego układu napędowego roweru szosowego, ale także dla wersji 2x13-biegowej Allroad i serii modeli Super Record X, która również opiera się na 1-biegowym układzie napędowym i wyraźnie koncentruje się na Gravel posługiwać się. Wersja TT do jazdy na czas i triathlonów również jest już w blokach startowych.
Klamka hamulcowa/przerzutki Campagnolo Super Record 13
Rozszerzenie platformy Super Record 13 obejmuje również dźwignię Ergopower, która dodaje dodatkowy przycisk do opcji sterowania i personalizacji. Impuls dla tego rozwiązania przyszedł bezpośrednio z wyścigów i jest wynikiem ciągłego kontaktu ze sportowcami. Pod względem bezkompromisowej ergonomii i funkcjonalności, "satellite shifter" oferuje dodatkową opcję zmiany biegów. Dodatkowy przycisk może być umieszczony w preferowanej przez rowerzystę pozycji na kokpicie i optymalnie spełnia indywidualne potrzeby danego – rowerzysty, zarówno w klasycznej "pozycji wspinacza", jak i bezpośrednio w segmencie drop dla szczególnie wymagających sprinterów.
Oprócz nowej funkcji, która charakteryzuje dźwignie hamulcowe / zmiany biegów "satellite", wszystkie innowacje techniczne "konwencjonalnych" modeli dla układu napędowego 2x13-biegowego są oczywiście nadal dostępne. Obejmuje to zorientowaną na komfort geometrię z dużą, płaską i ciągłą powierzchnią podparcia, która zapewnia stabilne i pewne chwyty nawet po wielu godzinach spędzonych na siodełku. Ponadto wszystkie karbonowe dźwignie hamulcowe i zmiany biegów są ergonomicznie zaprojektowane, aby uniknąć ingerencji w palce. Sama klamka hamulcowa ma nie tylko bardzo precyzyjnie regulowany "reach" (odległość między dźwignią a kierownicą), ale także precyzyjnie dobrany punkt obrotu, który umożliwia mocne i precyzyjnie modulowane hamowanie.
Do zmiany biegów kierowcy oferowany jest wybór manetek, z których wszystkie można dowolnie konfigurować za pomocą aplikacji MyCampy – odpowiednią opcję dla każdego stylu jazdy w preferowanej pozycji. Oprócz manetki przerzutki umieszczonej bezpośrednio za klamką hamulcową, która została zaprojektowana tak, aby umożliwić jeszcze bardziej naturalną i responsywną zmianę biegów, jednostka Ergopower jest również wyposażona w wypróbowany i przetestowany "thumb shifter". Jest on zintegrowany z główną częścią korpusu dźwigni i umieszczony w taki sposób, że można go łatwo dosięgnąć z dowolnej pozycji dłoni, co zapewnia precyzyjną kontrolę w każdej fazie jazdy. System zmiany biegów uzupełnia tak zwany "smart button". Umieszczony również po wewnętrznej stronie korpusu manetki, przycisk przejmuje preferowaną przez rowerzystę funkcję, od zarządzania zmianą biegów po sterowanie komputerem rowerowym lub kompatybilnymi urządzeniami Bluetooth. Informacje takie jak stan naładowania baterii, połączenie i kroki konfiguracji mogą być monitorowane za pomocą zintegrowanej diody LED lub wyświetlane za pośrednictwem kompatybilnych aplikacji i urządzeń.
Ogólny wygląd jest okrągły dzięki elegancji detali, czego dowodem jest klamka hamulcowa z napisem Super Record i tonalnym logo marki na jej wewnętrznej stronie. Rezultatem jest zaawansowany i wyrafinowany system sterowania, który łączy w sobie personalizację, wydajność i komfort w doskonałej syntezie, która reprezentuje kwintesencję wyścigowego doświadczenia Campagnolo.
Cechy klamki hamulcowej/przerzutki Ergopower:
- całkowicie zmieniona geometria i ergonomia dla większego komfortu
- smuklejszy korpus dźwigni o obwodzie zewnętrznym zmniejszonym o 12 mm
- lekkie dźwignie z włókna węglowego zapewniające responsywne działanie
- zasięg regulowany co do milimetra dla precyzyjnej personalizacji
- manetka przerzutki umieszczona za klamką hamulcową dla jeszcze płynniejszej obsługi
- "thumb shifter" i programowalny "smart button" po wewnętrznej stronie korpusu dźwigni
- "satellite shifter" może być dowolnie umieszczona na kierownicy dropbar jako dodatkowa opcja obsługi
- rozszerzone połączenie cyfrowe z elementami sterującymi konfigurowalnymi w aplikacji MyCampy
- monitorowanie i konfiguracja w czasie rzeczywistym za pomocą zintegrowanej diody LED, komputera rowerowego lub aplikacji
- waga: ok. 206 g (w tym pompa hamulcowa i materiał połączenia; specyfikacja producenta)
Zakres dostawy:
1 klamka hamulcowa/manetka przerzutki (bez zacisku hamulca)