Najbardziej zaawansowany kask szosowy, teraz jeszcze bezpieczniejszy dzięki systemowi MIPS®
MET Trenta 3K Carbon to wyczynowy kask szosowy dla elitarnych kolarzy, zaprojektowany z myślą o jak najlepszej funkcjonalności podczas jazdy w grupie. Zaprojektowany, aby chłodzić głowę i oszczędzać energię przy każdym obrocie korb. MET Trenta 3K Carbon to najbardziej zaawansowany kask szosowy, jaki MET kiedykolwiek stworzył.
Cechy kasku MET Trenta 3K Carbon MIPS
- System ochrony mózgu MIPS AIR
- Otwór wentylacyjny NACA zapewniający doskonałą wentylację
- 19 otworów wentylacyjnych / wewnętrznych kanałów powietrznych
- Skorupa z poliwęglanu z wewnętrzną powłoką EPS
- Rama z włókna węglowego 3K zintegrowana ze skorupą
- Karbon zapewnia 20% redukcję gęstości skorupy EPS przy tej samej absorpcji energii
- System dopasowania orbitalnego Safe-T / odpowiedni dla osób noszących warkocze
- Wygodna wyściółka Air-Mesh, którą można prać ręcznie
- Regulowany pasek podbródkowy Air-Lite z rozdzielaczem krzywkowym
- Odblaskowe naklejki na plecach
- Wyściełana i wentylowana torba transportowa
Technologia 3K CARBON
Konstrukcja kasku MET Trenta 3K Carbon działa lepiej niż jakikolwiek inny kask na rynku. Zespół badawczo-rozwojowy MET odkrył, że moduł sprężystości karbonu może zmniejszyć gęstość pianki EPS o 20% bez negatywnego wpływu na zdolność pochłaniania energii. Rezultatem jest niezwykle lekka i jednocześnie lepiej działająca skorupa kasku, która wyznacza nowy standard w produkcji kasków wentylowanych.
Otwór wentylacyjny NACA
Pierwotnie opracowany przez NACA, poprzednika NASA, ten sprytnie umieszczony otwór wentylacyjny generuje efekt chłodzenia na całej głowie. Ciepłe powietrze wewnątrz kasku jest wypychane na zewnątrz przez specjalnie rozmieszczone wyloty powietrza. Zapewnia to stały przepływ powietrza przez wnętrze kasku bez zwiększania oporu powietrza.
Tylny deflektor
Tył kasku ma ogromny wpływ na wentylację i odprowadzanie ciepłego powietrza. Kask MET Trenta 3K Carbon ma płaski tylny deflektor nachylony pod kątem 25°. Umożliwia to zintegrowanie dwóch szerokich wylotów powietrza, które optymalizują przepływ powietrza podczas przekraczania granic wydajności w dolnej pozycji kierownicy.
Rurowy tył
Tył kasku ma również znaczenie aerodynamiczne. Wykorzystuje synergię z otworem wentylacyjnym NACA i tylnym deflektorem, aby rozproszyć przepływ powietrza bez turbulencji. W wyniku szeroko zakrojonych testów w tunelu aerodynamicznym w NEWTON Lab w Mediolanie, zaprojektowaliśmy tył kasku tak, aby był bardziej płaski w celu optymalizacji aerodynamiki.
Powierzchnia styku z głową
Kask MET Trenta 3K Carbon został opracowany w taki sposób, aby tylko 30% powierzchni głowy stykało się z kaskiem podczas jazdy. Oznacza to, że pozostałe 70% głowy korzysta ze zoptymalizowanego przepływu powietrza, który przepływa przez pomysłowy system kanałów wentylacyjnych od wewnątrz i zapewnia możliwie najbardziej efektywne chłodzenie.
Porty na okulary przeciwsłoneczne
Specjalne gumowe porty utrzymują okulary przeciwsłoneczne bezpiecznie na kasku, gdy nie są używane.