Barzo – The XC Tire for Mixed Terrain
For Pushing Yourself. Czy to w suchych, mokrych czy zmiennych warunkach, wszechstronna i niezawodna opona Barzo firmy Vittoria wspiera rowerzystów górskich w odkrywaniu lokalnego systemu Trail, niezależnie od rodzaju terenu. Dzięki wysokowydajnej konstrukcji bieżnika opona Cross Country jest tak samo gotowa na skały i korzenie, jak na miękkie, gliniaste podłoże lub twarde nawierzchnie.
Podczas gdy naprzemienne występy środkowe zapewniają szybkie toczenie, występy barkowe w stylu Moto zapewniają dużą przyczepność, szczególnie podczas pokonywania zakrętów. Ciągła struktura lameli z kolei zwiększa przyczepność pod obciążeniem bocznym, dzięki czemu można utrzymać stałą prędkość w każdym terenie. Aby zapewnić niezbędną trwałość i odporność na przebicia, składana opona Tubeless Ready łączy w sobie solidny, ale elastyczny nylonowy karkas 60 tpi z mieszanką gumową wzmocnioną grafenem.
Aby uhonorować wieloletnią współpracę z "Union Cycliste Internationale", Vittoria wyprodukowała Barzo w edycji UCI, która zawiera logo stowarzyszenia i stylową "tęczęSwoosh" na ścianie bocznej opony.
1C Compound | Aby zminimalizować opory toczenia i lepiej wytrzymać przebicia, mieszanka gumowa jest nasycona grafenem. Dzięki swoim specjalnym właściwościom materiał ten nie tylko skutecznie wypełnia luki między cząsteczkami gumy, ale także tworzy wzmocnioną strukturę, która jest lżejsza, bardziej wydajna, a także trwalsza.
Uwaga: Opony bezdętkowe wymagają kompatybilnych obręczy/kół, zaworów bezdętkowych, taśmy do obręczy bezdętkowych i płynu uszczelniającego do montażu bezdętkowego. W przypadku opon bezdętkowych UST nie jest wymagany płyn uszczelniający, lecz jest on zalecany w celu zwiększenia ochrony przed przebiciem. Do montażu jest uprawniony wyłącznie wykwalifikowany personel.