FLOAT X2 – The Benchmark of Gravity Performance
Najbardziej wszechstronny amortyzator pneumatyczny, jaki FOX ma do zaoferowania, łączy w sobie wyjątkowo miękkie odczucia z jazdy, podobne do modeli ze sprężynami stalowymi, z charakterystyką tłumienia zoptymalizowaną pod kątem Enduro i Downhill. Jako przedstawiciel serii Factory flagowy tylny amortyzator FLOAT posiada gładką i niezwykle trwałą powłokę Kashima na korpusie amortyzatora.
Szczegóły techniczne tylnego amortyzatora FOX FLOAT X2
- Seria: Factory
- Korpus: Aluminium (seria 7000), z powłoką Kashima
- Regulacja za pomocą dźwigni: 2 pozycje (Open, Firm)
- Kompresja przy niskich prędkościach (LSC): 16 kliknięć
- Kompresja wysokiej prędkości (HSC): 8 kliknięć
- Odbicie przy niskiej prędkości (LSR): 16 kliknięć
- Odbicie przy dużej prędkości (HSR): 8 kliknięć (z VVC)
- Maksymalne ciśnienie powietrza: 17,2 batona (300 psi)
Designed to Win. Engineered to Last. Wewnątrz i na zewnątrz amortyzator FLOAT X2 został zaprojektowany tak, aby sprostać zwiększonym wymaganiom sportowym Gravity. Tłok i amortyzator zostały przeprojektowane, aby obniżyć ciśnienie dynamiczne amortyzatora i zmniejszyć obciążenie wewnętrznych elementów w połączeniu z gładszym, twardym chromowanym wałem. Okrągłą listę ulepszeń, które sprawiają, że amortyzator X2 jest mocniejszy i trwalszy niż kiedykolwiek, stanowi solidny korpus z aluminium serii 7000.
Precision Tuning for Precise Race Runs. Dzięki 4-stopniowej regulacji, amortyzator pneumatyczny FLOAT X2 oferuje maksymalne możliwości precyzyjnego dostrojenia. Tłumienie kompresji i odbicia dla wysokich i niskich prędkości można wygodnie regulować za pomocą zewnętrznych pokręteł. Ponadto, zmienna regulacja zaworu (VVC) umożliwia bezpośrednią regulację High Speed Rebounds na Trail, proces, który normalnie wymagałby demontażu amortyzatora. Rezultat: optymalne tłumienie i osiągi na poziomie wyścigowym w każdej sytuacji.
Close the Performance Gap. Komora powietrzna typu oversize tylnego amortyzatora FLOAT X2 zaspokaja pragnienie ambitnych Gravity riderów, którzy chcą liniowego i miękkiego odczucia z jazdy. Różnica w osiągach między amortyzatorami ze sprężyną ze stali i sprężyną powietrzną w segmencie Downhill jest również zminimalizowana dzięki MCU Bottom-Out Bumper, który zapewnia progresywność na końcu skoku, a także dzięki ogólnej oszczędności wagi możliwej dzięki konfiguracji Air Spring.
Przegląd optymalizacji:
- zwiększona trwałość dzięki korpusowi amortyzatora wykonanemu z aluminium 7000, uszczelce wycieraczki i chromowanemu na twardo wałkowi amortyzatora
- Korpus amortyzatora z żebrowaniem wewnątrz dla większej sztywności strukturalnej i mniejszej histerezy
- Zmieniona kompresja i tłoki zaworów o zoptymalizowanej konstrukcji podstawowej dla zwiększenia i zwiększenia czułości tłumienia
- Obudowa łożyska z pakietem uszczelnień, który praktycznie eliminuje wnikanie powietrza z zewnątrz
- MCU Bottom-Out Bumper aby utrzymać progresywność w trybie zatrzymania końcowego
- Firm-Tryb z niezależnym systemem cyrkulacji (w celu utrzymania strojenia dla LSC i HSC)
- Variable Valve Control (VVC) dla uproszczonej regulacji HSR
Uwaga: Produkt jest dostarczany bez oryginalnego opakowania!