W duchu zrównoważonego rozwoju, wysokiej jakości produkty z drobnymi wadami wizualnymi, ale w pełni sprawne technicznie, otrzymują drugą szansę. Są to nowe produkty, modele pokazowe lub zwroty, które zostały starannie sprawdzone przez naszych ekspertów. Daj produktom szansę, na jaką zasługują – to ekologiczna decyzja, która jednocześnie zadba o Twój portfel!
Ze względu na unikatowość każdego produktu, szczegółowy opis ewentualnych wad nie jest możliwy. Dziękujemy za wyrozumiałość. Obowiązują ustawowe terminy gwarancji.
Po prostu podłącz i jedź. Trzeci etap ewolucji sztycy Magura VYRON Vario został opracowany od podstaw i wyznacza nowe standardy w zakresie funkcjonalności, odporności i reakcji.
Aby zapewnić najlepszą zabawę na szlaku, hydraulika wewnątrz jest bezkompromisowo zaprojektowana pod kątem prędkości. Komunikacja między pilotem a sztycą jest również natychmiastowa za pośrednictwem Bluetooth. Logika działania odpowiada logice konwencjonalnych, przewodowych sztyc teleskopowych - sztycę można regulować tak długo, jak długo uruchamiana jest dźwignia sterująca na pilocie.
Aby chronić elektroniczną jednostkę sterującą, VYRON MDS-V3 nie ma gniazda ładowania i zamiast tego opiera się na szczelnej pokrywie elektroniki. Do zasilania używana jest wymienna bateria litowa CR2 o żywotności co najmniej jednego roku. Dzięki tej koncepcji baterii obecna sztyca VYRON jest nie tylko chroniona przed kurzem, ale także przed wodą.
JAZDA ZAMIAST MAJSTERKOWANIA. Dzięki VYRON MDS-V3 nie ma już kabli do poprowadzenia i nie ma potrzeby odpowietrzania. Wystarczy podłączyć go do ramy, zamontować siodełko i gotowe. Oszczędza to pieniądze, wizyty w warsztacie i zapewnia, że spędzasz czas tam, gdzie powinieneś: na szlakach.
Z DALA OD OPUSZCZANEJ SZTYCY. Szybki czas reakcji. Bez żadnych kabli. Najnowsza technologia Bluetooth między pilotem a sztycą umożliwia natychmiastową komunikację i intuicyjną logikę obsługi. Wystarczy nacisnąć przycisk, aby samemu zdecydować, jak długo sztyca powinna być regulowana.
WIĘCEJ MOCY ZA NACIŚNIĘCIEM PRZYCISKU. Całkowicie przeprojektowane wewnętrzne elementy hydrauliczne i wyjątkowo szybki serwomotor optymalizują przepływ oleju między komorami hydraulicznymi. Rezultatem jest błyskawiczne opuszczanie teleskopowego wspornika siodełka, gdy ma to największe znaczenie.
BEZ STRACHU PRZED ZAMOCZENIEM. Błoto i brud to również tylko nawierzchnie dróg - i kolejna okazja dla VYRON, aby udowodnić swoje możliwości. Dzięki certyfikatowi IP67 może przetrwać nawet krótkie nurkowania i najtrudniejsze dni na szlaku.
NIEKOŃCZĄCA SIĘ ENERGIA. Najnowszy VYRON został bezkompromisowo zaprojektowany tak, aby nie wymagał konserwacji. Podczas gdy uszczelniona pokrywa elektroniki chroni ją przed wodą i kurzem, wymienna bateria litowa CR2, dostępna w każdym specjalistycznym sklepie, zasila sztycę nawet przez rok. Proste. Idealne.
Zakres dostawy:
Sztyca wraz z pilotem do kierownicy i instrukcją obsługi
| Nazwa produktu: | Magura VYRON MDS V3 Dropper Seatpost - 30.9 mm - 175 mm (499 mm) - B-Stock |
| Producent: | Magura |
| Kod pozycji: | MAG747255 |
| aktywność: | Jazda na rowerze |
| materiał: | Aluminium |
| Przeznaczenie Roweru: | Rower górski |
| Sztyca podsiodłowa Ø: | 30.9mm |
| długość: | 499mm |
| typ sztycy siodełka: | Sztyca bez offsetu, Sztyca teleskopowa |
| przesunięcie siodełka do tyłu: | 0mm |
| wersja sztycy regulowanej (dropper): | Działanie bezprzewodowe, Skok > 150 mm, Delivery with Remote |
| Rok modelu: | 2026 |
| Kolekcja: | Produkty całoroczne |
| Kolor: | Czarny |
| waga: | 700g |
| kod produktu producenta: | 2702684 |
| Źródło obciążenia: | Producent |
| Drugi wybór: | tak |
| Strona producenta: | http://www.magura.de/ |